Alleen het beste is goed genoeg
Werk je samen met VSE, dan kun je rekenen op de beste service en onderhoud van de hoogste kwaliteit. In de praktijk betekent dit een minimale downtime, korte reactietijd, preventieve onderhoudsbeurten, remote service en adequate analyses bij storingen. En dit alles doen we wereldwijd. Dat is de service van VSE.
Ook de allerbeste service?
24/7 service
Op afstand én op locatie
Een storing lossen we zo snel en adequaat mogelijk op. Wanneer we een storingsmelding binnenkrijgen, logt onze servicedienst eerst altijd in op het systeem via remote access. Ze starten met een analyse in het besturingssysteem om de oorzaak van de storing te achterhalen. In de meeste gevallen komt het probleem snel boven water en kan het na contact met de lokale technische dienst direct worden opgelost. Is service ter plaatse nodig? Dan is onze servicedienst binnen 4 uur ter plaatse. Vanzelfsprekend zijn zij op de hoogte van de geldende regels, procedures, installatie- en veiligheidsvoorschriften van jouw bedrijf.
Analytische servicedienst
Service & onderhoud van VSE
- 24/7 en wereldwijde service
- Uitgebreide SLA’s
- Korte reactietijden en minimale downtime
- Preventief onderhoud en reactieve service
- UL-gecertificeerd
- Hoogopgeleide servicespecialisten
- Uitstekende garantievoorwaarden
- Bij VSE geldt afspraak is afspraak