• info@vse.nl
  • Opaalstraat 10, 2872 ZR Schoonhoven
 Op naar de toekomst. Voor jou!

Op naar de toekomst. Voor jou!

Je hebt het vast al gemerkt. Nieuwbouw, een nieuwe organisatielaag, nieuwe medewerkers. VSE groeit. En een groeiende organisatie moet goed opletten dat het aanbod blijft passen bij wat de klanten eigenlijk verwachten. Of wensen.

Je weet dat wij altijd het ‘waarom’ voorop stellen. En dus ook het waarom van zoiets als een klanttevredenheidsonderzoek. Dus nog een keer: sluiten wij wel goed aan bij wat onze klanten van ons nodig hebben. En wat kunnen we misschien nog meer voor ze doen?

Onze plannen toetsen aan de wensen van de klant. Dat is het doel.

We krijgen vragen van klanten over mogelijke diensten, die we ook aan de andere klanten willen voorleggen. Want als we iets gaan aanbieden, moeten we dat wel op een dusdanige manier doen dat ie optimaal is voor de klanten en de medewerkers. Alleen dan heeft het kans van slagen. En je weet het: meten is weten.

Daarom hebben we afgelopen maandag een digitale enquête verspreid. Met negen vragen die ons een beeld geven over wensen, verwachtingen en tevredenheid. Heb je geen enquête ontvangen en wil je toch wel graag jouw input leveren? Mail dan even naar Léon de Groot. Hij stuurt je de enquêtelink graag toe. Die is kort en krachtig, zoals je van ons gewend bent. Dus met een klein beetje moeite, doe je ons een heel groot plezier!